life good laser LGL

life good laser        LGL

آموزش اپتیک و لیزر و نرم افزار های لیزر و اپتیک

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نرم افزار لیزر LaserCalc-0.5.1

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۸ ب.ظ

این نرم افزار به شما کمک می کند تا با راحتی لیزر خود را طراحی و آزمایش کنید و ابزاری برای محاسبه پرتو گاوسی لیزر در طول مسیر از عناصر نوری است .


LaserCalc ابزاری برای محاسبه و تجزیه و تحلیل مسیرهای نوری و رسنترس بر اساس اپتیک ماتریس پرتو گاوسی است. عناصر نوری مانند لنز و یا فاصله می تواند تا یک مسیر نوری را تنظیم کنید. با پارامترهای پرتو داده شده (ارزش ها و طول موج Z و W) برنامه محاسبه انتشار پرتو در طول مسیر است. علاوه بر این مسیر نوری را می توان در شرایط استفاده از تشدید کننده های نوری (حفره لیزر) ثبات، که در آن Eigenmode TEM00 از یک طول موج معین، به صورت خودکار محاسبه قرار می گیرد . تجزیه و تحلیل تنوع اجازه می دهد تا برای مطالعه پارامترهای سیستم بر یکدیگر ترکیب کرد . از ویژگی های additonal تطبیق حالت است. در تلاش برای پیدا کردن بهترین راه حل برای تبدیل ورودی پرتو گاوسی به پرتو خروجی با مجموعه ای از عناصر نوری (عمدتا مفید لنز) . پس از آن آزمایش تمام ترکیبات عنصر و تغییرات آنها در طول مسیر برای رسیدن به خروجی پارامتر پرتو به عنوان درست امکان پذیر است .

و...

 

دریافت فایل



  • افشین غلامیان

نرم افزار لیزر LaserCalc-0.5.1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی