life good laser LGL

life good laser        LGL

آموزش اپتیک و لیزر و نرم افزار های لیزر و اپتیک

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نرم افزار لیزر reZonator

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ
rezonator یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی رسنترس لیزر و محاسبه انتشار پرتوهای نور (به عنوان گاوسی به طوری به عنوان بردارهای اشعه) در سیستم های پیچیده نوری است.

rezonator دارای یک رابط کاربری مدرن دوستانه است ، بنابراین شما نیازی به هیچ آموزش ویژه ای برای استفاده از همه ای توابع و ابزار های آن ندارید .



ویژگی های کلیدی:

    سیستم های نوری
    rezonator پشتیبانی از موج ایستاده حفره لیزر و در حال اجرا موج (حلقه) رسنترس، و همچنین به عنوان سیستم های تک گذر به طور منظم، به عنوان مثال راه های پمپ یا پرتو المتوسع. M ² پرتو عامل کیفیت نیز به حساب برای سیستم های تک گذر گرفته شده است.

    عناصر نوری
    rezonator عناصر شامل تعدادی از عناصر اساسی نوری - محدوده، لنز، آینه های کروی، کریستال و غیره الگوریتم ماتریس ABCD اشعه است که برای شبیه سازی از عناصر نوری مورد استفاده قرار می گیرد به طوری عناصر تعریف شده توسط کاربر در دسترس هستند.

    طراحی محدودیت
    این ممکن است برای ساخت یک سیستم دلخواه نوری از عناصر تعریف شده توسط کاربر و یا پیشنهاد نوری. rezonator به طور خودکار ایجاد یک تفسیر از سیستم تحت بررسی است - تقریبا شما می توانید آن را بر روی یک ورق کاغذ یا تخته رسم خود را بکشید.

    نقشه ثبات
    rezonator پیشرفته سیستم بهینه سازی می تواند حفره نقشه ثبات در مقابل ارزش ها از یک یا دو (کانتور نقشه) هر پارامتر از هر عنصری را محاسبه کنید. ممکن است که با مشخص کردن خطوط تراز دلخواه برای نقشه کانتور ثبات کرد .

    محاسبه جبه ای
    rezonator می توانید اندازه و شعاع انحنا جبه ای از گاوسی پرتو بیش از یک یا تعداد کمی از عناصر را رسم کرد و آستیگماتیسم نیز محاسبه می شود. ممکن است که به محاسبه اندازه پرتو در هر موقعیت در داخل سیستم انجام شود . شعاع محاسبه واگرایی diffractive و پارامترهای دیگر از پرتو گاوسی ارائه شده است.

    تنظیم
    ابزار تنظیم اجازه می دهد تا شما به آرامی تغییر هر پارامتر از هر عنصری . هر گونه نتایج به دست آمده بلافاصله محاسبه می شود در حالی که مقدارهای پارامتر تغییر می کند .

    ... و بیشتر
    دیگر از ابزار های مناسب و مفید و توابع نیز موجود است - میزان تکرار، پارامترهای باریکه ای تمام عناصر، misalignments از عناصر، "انجماد" نتایج، سفارشی سازی طرح کامل، کپی کردن نتایج به کلیپ بورد، و بیشتر ...


دریافت فایل



  • افشین غلامیان

نرم افزار لیزر reZonator

نظرات  (۱)

سلام  میشه لطفا نحوه ی کار با این نرم افزار و به  طور کامل بذارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی